Enkel lagerstyring på ditt forbruksmateriell
Würth Warehouse hos Tronrud Engineering
Tronrud Engineering bruker Smartskap fra Würth Norge for å holde oversikt over hvilket forbruksmateriell de bruker per ansatte. Smartskapet er helautomatisert med brukerkontroll som sørger for at varene kommer ut til kunde, reduserer svinn og gjør arbeidsdagen enklere! I denne filmen forklarer Jan Erik Kvam, avdelingsleder Montasje, hvordan de har effektivisert sine prosesser med Würth Smartskap.
Ønsker du å vite noe mer? Kontakt oss på:
Telefon: +47 400 92 106
E-post >
Smartskap
Skapet er laget for å kunne registrere forbruk automatisk, holde kontroll på beholdningen og bestille varer automatisk. Hvilke produkter og antall som skal være i skapet justeres enkelt selv på skjermen. Skapet har tilgangsstyring via kort. Skapet har sporbarhet på alle transaksjoner og statistikk forbrukt (tid, produkt, person, prosjekt og referanse). Skapet gir deg også oversikt over lagerbeholdningen.
Har du noen spørsmål rundt Smartskapet kan du kontakte oss i skjemaet på bunn av denne siden, eller ringe oss på: +47 400 92 106.
ORSY Skjerm
En sikker, enkel og rask måte å bestille artikler på, gir muligheten til å standardiserer varelageret og forenkler bestillingene. Skjermen gir deg muligheten til enkel lagerstyring og en skanner som er integrert i en berøringsskjerm. Her kan du og dine ansatte gjøre varemottak, inn-utmelde, plukke, vare telle og bestille. Min/maks antall for automatisk bestilling. Systemet baserer innkjøp automatisk på bestillingspunkt besluttet av deg.
App og scanner
Appen og håndskanneren fungerer på samme måte som ved å skanne varene via skjermen. Disse løsningene fungerer bra for arbeidsplasser med store avstander eller hvis du har et mobilt lager. Trenger du å ta skanneren med deg er dette den beste løsningen for deg, for eksempel om du har varene i bilen.
Slik fungerer Würth Warehouse
Würth Warehouse er en skyløsning som gir deg oversikt over alle varer du bruker fra Würth.
Gjennom Smartskap, ORSY Skjerm, håndterminal eller app vil du alltid ha det du trenger tilgjengelig - enten via automatisk varebestilling eller manuell bestilling.
↓
Skjerm
App
Scanner
Skap
↓
Se mer om
Ønsker du å vite mer om Würth Warehouse og de tilhørende løsningene?
Legg igjen din kontaktinformasjon så tar vi kontakt med deg så raskt som mulig
Har du reoler fra Würth?
Har du allerede reoler på arbeidsplassen anbefaler vi deg å skaffe en skjerm i tillegg. Dette gjør det enklere å bestille og å holde oversikt over produktene du allerede har i reolene.
Würth Warehouse hos Foss mekaniske verksted
Foss mekaniske verksted holder til på Rudshøgda og leverer et bredt spekter av maskinerte deler til industrien så vel som maskinbygging. Siden driften innebærer mye bruk av mindre forbruksmateriell har Foss behov for et godt system for å holde styr på lager og ikke minst fakturering av hva som blir brukt. I denne filmen ser vi nærmere på hvordan Foss bruker Würth Warehouse.
Würth Warehouse hos Trettemo Verkstedsdrift AS
Trettemo Verksteddrift AS benytter seg av Würth Warehouse med en skjerm satt opp ved deres forbrukslager. Martin Guldbrandsen, eier av Trettemo Verksteddrift, forteller at inntektene har økt etter at de installerte systemet fra Würth.