E-Procurement
Enklere hverdag med
integrerte systemer!
Würth tilbyr flere ulike løsninger for å forenkle dine innkjøpsprosesser. Ved å integrere Würth i ditt innkjøpssystem vil du spare både tid og penger ved at alle ordrer og fakturaer blir automatisert. Løsningen blir tilpasset dere slik at det blir enklest mulig å anskaffe nye varer.
I dag har Würth støtte for alle strukturerte filformater og kan knyttes mot 98% av alle kommersielle systemer.
Hvis du er interessert i å integrere Würth med ditt innkjøpssystem eller har noen spørsmål, kan du fylle ut kontaktskjemaet. Vi vil da kontakte deg direkte.
Fordeler med E-procurement fra Würth:
- Reduserer feil
- Du har full kontroll i hele innkjøpsprosessen
- Mindre regnskap og administrasjon. Reduser anskaffelseskostnadene dine med opptil 30%
- Mindre papir og derfor mer miljøvennlig prosessdesign
- Tids- og kostnadsbesparelse
Ta kontakt
Eksempel på en e-procurement prosess
- Avklaring av behov
- Enkel og direkte oppføring i ditt eget system
- Ytterligere forenkling gjennom skannerforbindelse
- Du kan bruke dine egne skannere
- Innkjøp
- Umiddelbar oppføring av ordren i eget eller tredjepartssystem (direkte overføring fra ordreforespørsel)
- Automatisk godkjenning og bestilling fra ditt eget system
- Direkte kommunikasjon via grensesnittet til leverandøren
- Leverandør
- Umiddelbar aksept og umiddelbar behandling fra leverandøren
- Direkte ordrebekreftelse via grensesnitt, uten papir
- Kortest mulig leveringstid gjennom direkte informasjonsoverføring
- Bruk dine egne artikkel / produktnummer
- Levering og aksept av varer
- Elektronisk leveringsnotat
- Faktura og betaling
- Direkte, automatisert bestilling og behandling i ditt eget system
- Kontroll over faktura i ditt eget system gjennom automatisk sammenligning av priser, leveringsbrev og faktura
- Automatisk overføring av dokumentene til skattekonsulenter ved forespørsel
- Separate fakturaer per kostnadssenter er mulig