Boring, gjenging, kapping og sliping Boring, gjenging, kapping og sliping Boring, gjenging, kapping og sliping
Festemidler Festemidler Festemidler
Elektro Elektro Elektro
Kjemi Kjemi Kjemi
Sveis, gass og lodding Sveis, gass og lodding Sveis, gass og lodding
Bilrekvisita og cargo Bilrekvisita og cargo Bilrekvisita og cargo
Innredning og lagersystemer Innredning og lagersystemer Innredning og lagersystemer
Klær, sko og verneutstyr Klær, sko og verneutstyr
Håndverktøy Håndverktøy Håndverktøy
Maskiner Maskiner Maskiner
Papir, Vaskeartikler og Kantine Papir, Vaskeartikler og Kantine Papir, Vaskeartikler og Kantine
Verkstedutstyr Verkstedutstyr
Slanger, kuplinger og tilbehør Slanger, kuplinger og tilbehør Slanger, kuplinger og tilbehør
Bygg og anlegg Bygg og anlegg
Bilinnredning Bilinnredning Bilinnredning

E-Procurement

Enklere hverdag med
integrerte systemer!

Würth tilbyr flere ulike løsninger for å forenkle dine innkjøpsprosesser. Ved å integrere Würth i ditt innkjøpssystem vil du spare både tid og penger ved at alle ordrer og fakturaer blir automatisert. Løsningen blir tilpasset dere slik at det blir enklest mulig å anskaffe nye varer.

I dag har Würth støtte for alle strukturerte filformater og kan knyttes mot 98% av alle kommersielle systemer.

Hvis du er interessert i å integrere Würth med ditt innkjøpssystem eller har noen spørsmål, kan du fylle ut kontaktskjemaet. Vi vil da kontakte deg direkte.

Fordeler med E-procurement fra Würth:

  • Reduserer feil
  • Du har full kontroll i hele innkjøpsprosessen
  • Mindre regnskap og administrasjon. Reduser anskaffelseskostnadene dine med opptil 30%
  • Mindre papir og derfor mer miljøvennlig prosessdesign
  • Tids- og kostnadsbesparelse

Ta kontakt

Eksempel på en e-procurement prosess

  1. Avklaring av behov
  • Enkel og direkte oppføring i ditt eget system
  • Ytterligere forenkling gjennom skannerforbindelse
  • Du kan bruke dine egne skannere
  1. Innkjøp
  • Umiddelbar oppføring av ordren i eget eller tredjepartssystem (direkte overføring fra ordreforespørsel)
  • Automatisk godkjenning og bestilling fra ditt eget system
  • Direkte kommunikasjon via grensesnittet til leverandøren
  1. Leverandør
  • Umiddelbar aksept og umiddelbar behandling fra leverandøren
  • Direkte ordrebekreftelse via grensesnitt, uten papir
  • Kortest mulig leveringstid gjennom direkte informasjonsoverføring
  • Bruk dine egne artikkel / produktnummer
  1. Levering og aksept av varer
  • Elektronisk leveringsnotat
  1. Faktura og betaling
  • Direkte, automatisert bestilling og behandling i ditt eget system
  • Kontroll over faktura i ditt eget system gjennom automatisk sammenligning av priser, leveringsbrev og faktura
  • Automatisk overføring av dokumentene til skattekonsulenter ved forespørsel
  • Separate fakturaer per kostnadssenter er mulig

Utvalgte systemer

Den ledende cloud-baserte løsningen for digitale innkjøpsfunksjoner.

Få oversikt og kontroll på hele virksomheten på et sted.

Effektiviserer hele innkjøpsprosessen fra behov til betaling.

Fremtidens E-handel i Norge.